FAQ's SterkFit

De openingstijdens zijn te vinden op onze website onder het kopje contact.

Ja, neem hiervoor contact met ons op.

De maandelijkse abonnementen worden circa 10 dagen voor het aflopen van de maand, verlengt met nog een maand. Er gelden dus voor de maandelijkse abonnementen een maand opzegtermijn. Wanneer men niet in de mogelijkheid is om gebruik te maken van het maandelijks abonnement, wordt in overleg besloten om het abonnement op te zeggen of te handhaven.

Dit kan door contact met ons op te nemen.

Nee bij SterkFit rekenen wij geen inschrijfgeld

Nee, dat is geen enkel probleem. Bij SterkFit kan men onder begeleiding sporten.

Nee, vooralsnog is er geen mogelijkheid om vrij te sporten.

Dit is per persoon verschillend. Voor een gericht advies, neem vrijblijvend contact met ons op.

Ja, dit is mogelijk in overleg. Neem hierover contact met ons op.

Ja, dit is mogelijk in overleg. Neem hierover contact met ons op.

Ja dit klopt. SterkFit heeft een samenwerking met Teamfysiotherapie.

Ja, SterkFit is ook actief in de zakelijke markt en is hierdoor inzetbaar om de vitaliteit van de medewerkers te verbeteren. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem hiervoor contact met ons op.

Ja, incidenteel worden er bootcamps en groepstrainingen verzorgd. Neem hierover contact met ons op.

SterkFit biedt onder andere de mogelijkheid om een sportmassage te geven.

Dit kan door contact op te nemen middels het contactformulier of dit kan door middel van direct het abonnement af te sluiten geldend voor de buddytrainingen. Beide personen dienen het abonnement af te sluiten, de prijzen zijn dan ook per persoon.